Tuesday, October 7, 2008

Bootlegs?

Ζόρικα τα πράγματα... Όπως πάει η κατάσταση με τόσα bootleg έχω χάσει τον μπούσουλα...

Πρόσφατα αγόρασα το "Within These Dreams" από τους HeavenWard. Το πήρα από έμπιστο πωλητή που δεν πουλάει bootlegs. Η έκδοση που έχω είναι υποτίθεται από την D&S (και όχι η Γιαπωνέζικη) με matrix : S PANTHEON 18 AD 4 01 έχει μόνο 2 σελίδες booklet και πουθενά χρονολογία. Εν τώ μεταξύ η έκδοση made in West Germany (D&S ) έχει booklet 8 σελίδων με στίχους, matrix - 035.764.318.024.2 και χρονολογία 1991 πάνω στο cd. Φαίνεται ότι cds με matrix pantheon παίζει να είναι bootleg πολλά εμφανίζονται δε στο ebay από γνωστούς αξιόπιστους -μέχρι τώρα- συλλέκτες.

Τα ίδια και για το cd των Mystic Force "Shipwrecked With The Wicked" όπου ένα μάτσο κουρέληδες Έλληνες βγάζουν αβέρτα κόπιες στο ebay με starting bid $6.99 (χα!). Η δικιά μου κόπια που είχα αγοράσει από περίπτερο / τσιχλάδικο / μίνι μάρκετ έχει Matrix... ανάποδο όταν το βλέπεις μπροστά από το cd. Από πίσω φαίνεται καθαρά. DIDX - 804301. Το κουφό είναι ότι 2 κόπιες που είναι ακριβές (η μία μάλιστα πάρα πολύ) έχουν παραπλήσιο matrix!! Η φθηνότερη δε μου δηλώθηκε ως DIDX-103408 (ανάποδα!). Έχω χάσει την μπάλα...

1 comment:

Giannis P. said...

"όπου ένα μάτσο κουρέληδες Έλληνες"

χαχαχαχαχαχα